joi, 13 iunie 2013

Sa inceapa nunta!




De obicei cand lucrez la ceva, spre sfarsit imi oboseste ochiul si incepe sa-mi displaca lucrul la care lucrez, dar acestea doi sunt o exceptie, pe ei i-am iubit de la inceput pana la sfarsit. Pentru mine a fost o sarbatoare sa-i vad cum apar incet-incet si , daca, privind pozele , o sa reusesc sa va fur un zambet, inseamna ca mi-am atins scopul.












Iepurasii au plecat sa decoreze masa mirelui si miresei si sper sa aduca o atmosfera placuta intregului eveniment.
 Inaltimea  mirelui- 45 cm
                 miresei- 35 cm
Materiale utilizate: bumbac, in, dantela, flori de hartie, semilana.

4 comentarii:

  1. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gandesc la ca aceste papusele au si o poveste. :) Arata foarte bine .

    RăspundețiȘtergere